Aproape totul despre masini
Numele forumului cat si aceasta descriere pot fi modificate accesind meniul ADMIN -> OPTIUNI
|
Lista Forumurilor Pe Tematici
|
Aproape totul despre masini | Inregistrare | Login
POZE APROAPE TOTUL DESPRE MASINI
Nu sunteti logat.
|
Nou pe simpatie: Profil MarenD
| Femeie 19 ani Giurgiu cauta Barbat 28 - 48 ani |
|
PanTeR
Administrator
Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 18 ani
Postari: 763
|
|
O noua "gaselnita" privind suspensiile :“magnetic rideâ€. Aceasta prezinta particule magnetice care circula in uleiul din amortizoare. In functie de conditiile carosabilului si stilul de condus al soferului, acestea altereaza caracteristicile de amortizare intr-un interval de ordinul milisecundelor. Astfel, sistemul asigura ultimul nivel de confort si sportivitate. Aceasta suspensie va intra i dotarea noului Audi TT
_______________________________________ Alfa Romeo 33
|
|
pus acum 18 ani |
|
PanTeR
Administrator
Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 18 ani
Postari: 763
|
|
Nou de la BMW:Constructorul BMW se poate lauda ca masinile lui se parcheaza singure in garaj, soferul stand langa masina „butonand“ telecomanda. Este un lucru extrem de simplu din partea soferului, insa foarte complicat din partea staff-ului tehnic al constructorului bavarez. Setarea propriu-zisa a sistemului implica amplasarea unor lentile de reflexie in fata peretelui din fata masinii. O camera video miniaturizata dispusa in parbrizul masinii masoara distanta si unghiul, coordonate relative ale automobilului fata de lentile.
In acelasi timp un senzor pastreaza o distanta minima fata de lateralele masinii, distanta ce masoara 20 cm. „Creierul“ masinii calculeaza traiectoria, activand pedala de acceleratie si actionand periodic volanul in functie de datele achizitionate de la sistemul de date cu senzori. Practic, oficialii lui BMW recunosc ca noul dispozitiv este un „add-on“ mai extins la sistemele de asistare deja functionale pe automobilele BMW. De exemplu, unele automobile au functionali deja senzori de control al distantei pe care-i utilizeaza la parcare, emitand semnale audio cand masina se apropie, periculos de mult, de obiecte dispuse pe lateralele sau in spatele acesteia.
In sistemul robotizat de control al parcarii, aceeiasi senzori actioneaza frana cand se detecteaza obiecte situate pe traiectoria masinii. Multe dintre componentele sistemului sunt integrate deja pe seria 7. Unul dintre ziaristi aflati in apropierea staff-ului tehnic BMW a precizat ca solutii avansate de asistare a parcarii exista si pe Merc S Class si pe unele modele Lexus, insa acestea cer ca soferul sa ramana in masina la parcarea in garaj. Acelasi jurnalist se intreba daca sistemul automatizat al lui BMW va fi prietenos cu utilizatorul. El mai noteaza ca sistemul BMW iDrive, cu a sa interfata pentru asistarea si controlul diferitelor functii din cabina, a fost extrem de greu de utilizat cand s-a lansat acum cativa ani. Adica problema care se pune este daca noua gaselnita va fi versiunea pentru parcare a lui iDrive, complex si greu de ghicit.
Chiar daca versiunile actuale ale lui iDrive sunt mai usor de folosit in prezent. Desigur controlul sistemului nu se opreste doar la acceleratie, frana si traiectoria automobilului. Mai este de rezolvat asistarea electronica a cutiei, a motorului. Tot acest puzzle trebuie subsumat aceluiasi „creier“ ce decide felul si rapiditatea parcarii. Este un consum maxim de resurse, idei, bani, tehnologii, doar pentru ca automobilul dumneavoastra sa se parcheze singur. Una dintre conditii este sa ai loc de parcare suficient.
_______________________________________ Alfa Romeo 33
|
|
pus acum 18 ani |
|