Aproape totul despre masini
Numele forumului cat si aceasta descriere pot fi modificate accesind meniul ADMIN -> OPTIUNI
Lista Forumurilor Pe Tematici
Aproape totul despre masini | Inregistrare | Login

POZE APROAPE TOTUL DESPRE MASINI

Nu sunteti logat.
Nou pe simpatie:
Kalifa pe Simpatie
Femeie
24 ani
Ialomita
cauta Barbat
24 - 65 ani
Aproape totul despre masini / Masini-Diverse(subcategorie) / Diesel sau benzina ? Moderat de PanTeR
Autor
Mesaj Pagini: 1
Isac
Administrator

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 18 ani
Postari: 143
Intrebarea care ne da batai de cap de fiecare data cand vrem sa cumparam o masina

Automobilele echipate cu motoare diesel au inregistrat in ultimi ani o adevarata crestere spectaculoasa.Printre calitatile acestora se numara si exploatarea usoara,consum redus de carburant si nivele de zgomote mici.O data cu aparitia tehnologiei COMMON RAIL situatia s-a schimbat radical,motoare diesel putand fi usor comparate cu cele pe benzina. Pana la urma alegerea e a voastra...fie ca optati pentru cuplul unui motor diesel fie pentru puterea unui motor pe benzina alegerea trebuie sa vi se potriveasca....Deci,pana la urma ce tip de motor alegem ?


_______________________________________


pus acum 18 ani
   
Isac
Administrator

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 18 ani
Postari: 143
Eu unul sunt adeptul diesel-ului avand in prezent si o masina diesel.Adevarul e ca motoarele diesel prind o mare putere in Romania si se spune ca acestea vor domina piata romaneasca.Daca masina mai are si turbina se poate compara foarte usor cu un motor pe benzina

_______________________________________


pus acum 18 ani
   
Giovanno
Incepator

Inregistrat: acum 18 ani
Postari: 5
Eu cred k momentan nu se poate compara motorul diesel cu cel pe benzina.....shi cred k nici in viitorul apropiat nu se va putea. aceste 2 tipuri de motor sunt total diferite. Este adevarat k tehnologia a avansat shi performantele motorului diesel se apropie de cele ale motorului pe benzina dar asta doar la mashinile mici. Motorul Diesel este un motor cu ardere prin compresie iar motorul pe benzina este unul cu ardere prin explozie........motorul diesel dezvolta o putere mai mare dakt cel pe benzina, dar cel pe benzina poate atinge viteze mult mai mari. Datorita compresiei motorul diesel are o reactie intarziata (foarte putzin la ora actuala, dar conteaza). Nu trebuie sa uitam faptul k un motor diesel costa mai mult dekt unul pe benzina, la fel shi piesele, dar consuma aproape la jumatate shi asta datorita shi faptului k cuplul-motor maxim la diesel se atinge la turatii mai mici dekt la un motor pe benzina( da consumul nu il vad k pe un avantaj dekt pt cei ce fac f multi km, pt k diferenta dintre benzina shi motorina are tendintza de a se diminua, iar diferentza de bani pt piese intre cele 2 motoare ramane constanta). Motaorele diesel (cu compresie) au fost construite initial pt camioane iar motoarele cu benzina pt mashinile "mici". Dak vrei sa-ti iei o mashina shi nu shti pt ce sa optezi....trebuie sa te gandeshti ce vrei sa faci cu ea....pt cei ce au nevoia doar de mashina sa se poata deplasa e buna mashina diesel...iar pt cei ce vor shi un pic de adrenalina....nu se discuta...motorul pe benzina este nr1

pus acum 18 ani
   
Isac
Administrator

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 18 ani
Postari: 143
Dupa parerea mea ideea e urmatoarea:dc vrei o masina cu care sa te dai mare k pleci primu la stop sau k lasi in urma orice masina si iti place sa mergi sportiv..iati Benzina.....Dc vrei o masina care pleaca mai greu de pe loc,dar care se infige categoric la viteza si cu care ca sa urci un deal fara sa schimbi viteza si sa calatoresti mult sar potrivi un Diesel.Eu momentam am zis k am un diesel dar se infige la viteza si acceleratie cum nam vazut.De ce sa zic e un model nou dar sunt foarte multumit de el

_______________________________________


pus acum 18 ani
   
Giovanno
Incepator

Inregistrat: acum 18 ani
Postari: 5
pai asta era shi ideea mea......dar cu schimbatu vitezei la deal nu sunt deacord.....e mai bine sa treci mashina diesel intr-o treapta inferioara shi sa o calci putzin....sa-i dai ceva avant.....k sa nu urci dealu maine...shi asta e valabila shi in depashire

pus acum 18 ani
   
Isac
Administrator

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 18 ani
Postari: 143
dap corect..dar pentru mine care am 280 Nm nu prea se pune problema la depasiri...la valori mai mici e ofu..De exemplu inainte am avut tot un diesel cu 55 de cai...si ca sa urci un deal cu a treia era IMPOSIBIL.....mai ales prin zonele de munte cu trafic intens

_______________________________________


pus acum 18 ani
   
Giovanno
Incepator

Inregistrat: acum 18 ani
Postari: 5
da ce mashina zici k ai acuma?..........eu iti zic de un opel astra 1.7.....shi kre se vedea k nu prea te ajuta motoru diesel......ce-i drept k am mers cu o toyota diesel foarte curand shi nu prea iti dai seama k e diesel....k te cam afunda in scaun indiferent de treapta......ceea ce se intamla shi la opel.....dar doar cu treapta imediat inferioara

pus acum 18 ani
   
Isac
Administrator

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 18 ani
Postari: 143
un opel vectra 1,9cdti si 120 de cai..da am zis e modelu nou.Asta e un motor mai altfel facut impreuna cu fiat...dar consuma f.putin 6/100km si atinge suta cam in 11 secunde

_______________________________________


pus acum 18 ani
   
PanTeR
Administrator

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 18 ani
Postari: 763
eu as alege motorul diesel....de ce?pentru puterea sa,consum etc...Dupa parerea mea motoarele diesel o sa domine piatza categoric din cauza pretului la carburant si a progreselor facute in ultima vreme la performantele motoarelor.Dupa cum probabil stiti un Audi cu motor diesel a castigat Cursa de la Le Mans.Cred ca in aprox. 10 ani o sa aibe masini pe benzina doar cei care vor sa faca "curse" cu masinile personale si cei cu masini gen Matiz ),oricum eu zic ca e mult mai avantajos un diesel

Modificat de panterutz (acum 18 ani)


_______________________________________
Alfa Romeo 33


pus acum 18 ani
   
bytza
Incepator

Inregistrat: acum 18 ani
Postari: 17
Dizel sau TurboDizel ? Pretul la carburant e la fel , diferenta e de 2 sau 3 sute de lei vechi . Iarna la minus 18 grade cum porneste un TDI sau un OTTO ? Acolo e o diverenta ca la putere nu prea se vede . Un motor de 1,6 si 16 v are aceasi putere ca un 1,9 TDI , si atuncii...... ? Carei diferenta ca unu-i 1,9 si altu-i de 1,6 ?

pus acum 18 ani
   
Isac
Administrator

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 18 ani
Postari: 143
Dar la cuplu nu te gandesti ?

_______________________________________


pus acum 18 ani
   
bytza
Incepator

Inregistrat: acum 18 ani
Postari: 17
Daca ai avea un motor de 1,9 turbo benzina si 16 valve , ce cuplu ai avea ?

pus acum 18 ani
   
PanTeR
Administrator

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 18 ani
Postari: 763
1.8 turbo benzina(cu aprox pt ca sunt destul de multe) 200Nm/3000RPM
19 diesel turbo(tot cu aproximatie) 250 Nm/1900rpm
daca te pricepi iti cam dai seama ce inseamna asta unde,cum si in ce conditii te ajuta dieselul si unde te ajuta benzinarul.Daca vrei masina de liniuta iti recomand motoarele FSI sau STI...eu insa aj alege un 2.4 sau 2.5 turbo diesel(consum mai mic,cuplu mai mare,performante destul de bune)..acum depinde ce vrei sa faci cu masina....


_______________________________________
Alfa Romeo 33


pus acum 18 ani
   
Isac
Administrator

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 18 ani
Postari: 143
pana la urma cati Nm ar egala un cal putere ? practic

_______________________________________


pus acum 18 ani
   
PanTeR
Administrator

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 18 ani
Postari: 763
pai sunt chestii separate...:CP:unitatea de masura pentru puterea produsa de un motor. Puterea efectiva sau puterea de franare (CP) si kilowatii (KW) sunt unitatile standard. Cu cat caii-putere sunt mai multi, cu atat vehiculul poate atinge o viteza mai mare.Un cal-putere este egal cu 75 de kilogrammetri pe secunda.
Cuplul:da forta de tractiune a unui motor. Datele se dau in Nanometri (Nm). Hotaratoare in acest caz este forta efectiva pe care o exercita pistonul pe arborele cotit


_______________________________________
Alfa Romeo 33


pus acum 18 ani
   
Isac
Administrator

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 18 ani
Postari: 143

Panter a scris:

pai sunt chestii separate...:CP:unitatea de masura pentru puterea produsa de un motor. Puterea efectiva sau puterea de franare (CP) si kilowatii (KW) sunt unitatile standard. Cu cat caii-putere sunt mai multi, cu atat vehiculul poate atinge o viteza mai mare.Un cal-putere este egal cu 75 de kilogrammetri pe secunda.
Cuplul:da forta de tractiune a unui motor. Datele se dau in Nanometri (Nm). Hotaratoare in acest caz este forta efectiva pe care o exercita pistonul pe arborele cotit

NANOMETRII ???  poate Newton-metru


_______________________________________


pus acum 18 ani
   
PanTeR
Administrator

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 18 ani
Postari: 763
Iata unde s-a ajuns inlupta dintre diesel si benzina:Prima dintre acestea este un 6 cilindri in linie, de 3 litri, care dezvolta 260 CP si 315 Nm. Propulsorul foloseste tehnologii dublu-VANOS sI VALVETRONIC, fiind considerat cel mai usor motor cu 6 cilindri in linie din lume. X5-ul 3.0 are acum nevoie de 8.1 secunde pentru a atinge 100 km/h, iar consumul mediu este de 11 litri/100 km.(aceasta este propulsorul pe benzina)

Diesel-ul este un 3 litri care livreaza 231 de CP si 520 Nm. Are cu 25 de kg mai putin decat varianta anterioara, iar performantele sale sunt de invidiat: 8.3 secunde pentru a ajunge de la 0 la 100 km/h si o viteza maxima de 215 km/h. Consumul mediu anuntat este de 8.7 litri/100 km.
ce ziceti acum?


_______________________________________
Alfa Romeo 33


pus acum 18 ani
   
Isac
Administrator

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 18 ani
Postari: 143

Panter a scris:

Iata unde s-a ajuns inlupta dintre diesel si benzina:Prima dintre acestea este un 6 cilindri in linie, de 3 litri, care dezvolta 260 CP si 315 Nm. Propulsorul foloseste tehnologii dublu-VANOS sI VALVETRONIC, fiind considerat cel mai usor motor cu 6 cilindri in linie din lume. X5-ul 3.0 are acum nevoie de 8.1 secunde pentru a atinge 100 km/h, iar consumul mediu este de 11 litri/100 km.(aceasta este propulsorul pe benzina)

Diesel-ul este un 3 litri care livreaza 231 de CP si 520 Nm. Are cu 25 de kg mai putin decat varianta anterioara, iar performantele sale sunt de invidiat: 8.3 secunde pentru a ajunge de la 0 la 100 km/h si o viteza maxima de 215 km/h. Consumul mediu anuntat este de 8.7 litri/100 km.
ce ziceti acum?

Deci dieselu e "The best ! "


_______________________________________


pus acum 18 ani
   
eu
Incepator

Inregistrat: acum 18 ani
Postari: 3
categoric.....e mai lent cu numai 0.2 sec pana la 100 de km/h...dar consumul...

pus acum 18 ani
   
Pagini: 1  

Mergi la